Informacja

piątek, 20 czerwca 2014

Ruszy kampania informacyjno-promocyjna projektu

Niebawem ruszy ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna na temat „Ramowych wytycznych w zakresie projektowania obiektów, pomieszczeń oraz przystosowania stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych o specyficznych potrzebach”. Kampania ma za zadanie przekonać pracodawców, że warto dostosować miejsca pracy oraz jak niewiele trzeba włożyć wysiłku aby firma była przyjazna dla każdego bez względu na wiek, płeć, czy poziom sprawności.  Kampania ma podkreślić korzyści  płynące z projektowania budynków i miejsc pracy na potrzeby osób niepełnosprawnych.     

A jakie one są?

Przede wszystkim wizerunkowe dla Twojej firmy. Spotkasz się z wielkim zainteresowaniem i uznaniem swoich klientów, rodziny, znajomych. Przekonasz się, że dostosowanie miejsca pracy nie będzie wymagać specjalnych zabiegów, jeśli miejsca pracy i punkty sprzedaży usług czy produktów są projektowane zgodnie z zasadami ergonomii. Zauważysz, że warto będzie podjąć  to wyzwanie, bo poszerzy się grupa Twoich potencjalnych pracowników- osób niepełnosprawnych, ale również potencjalnych klientów (lepiej dostępne produkty i usługi dla różnych grup klientów, nie tylko osób niepełnosprawnych).

Ogólnopolska kampania będzie prowadzona w  telewizji, radiu, prasie i Internecie. Od sierpnia 2014 r. w TVP, TVP Info, SUPERSTACJI, TVN 24, POLSAT News, POLSAT News 2, POLSAT Sport,   wyemitowane będą 30-sekundowe spoty informujące o projekcie „Ramowe wytyczne…”. Dodatkowym wsparciem będą działania outdoorowe – citylighty  w największych miastach Polski, a także plakaty i ulotki.



Autor: Tomasz Kościelny